Elsker at vaere alene

รายงาน งานวิจัย และ บทความ ที่เกี่ยวกับ บ้าน ที่อยู่อาศัย และ อสังหาริมทรัพย์ต่าง ๆ ซึ่งเป็นประโยชน์กับ ผู้บริโภค และ นักลงทุน (เฉพาะสมาชิกเท่านั้น)
seupenrany

Elsker at vaere alene

Postby seupenrany » 03 Jan 2019 11:39

Oprah Winfrey: Jeg elsker at være alene

Image

Image

➡ Click here: Elsker at vaere alene

En halv time hist og her duer ikke. Vores hunde elsker os så meget, at nogle har problemer med at være alene hjemme — hvilket vil blive nødvendigt på et eller andet tidspunkt. Hvad kan jeg give andre, hvis jeg ikke engang ved, hvad jeg har? Du har ikke mødt hans forældre Han holder dig i mørket, fordi han ikke ved hvad han vil.

Du kan lide at tage tur eller uden selskab. Som skribent kan jeg gøre ting, der forbinder mig med min sande følelse af formål. Han viser ingen følelser, han er måske endda nervøs omkring dig.

Musik Til Festsange Sådan noget har hun ikke oplevet i sit liv, siger Amalie, der også nyder, at hun alene bestemmer, hvordan den lille skal passes og opdrages. Altså, når en mand er forelsket så forsvinder logikken.

Indlægget indeholder reklame for Jeg knuselsker min familie. Min kæreste er min ALLER bedste ven, som griber mig hver eneste gang, jeg er ved at falde. De er de smukkeste små skabninger jeg nogensinde har set. Jeg kan ikke være mere taknemmelig for min tilværelse. Om at bo alene. Om at være helt alene; At kunne gå alene på toilettet. Slippe for alle de praktiske gøremål. Slippe for min familie. Tak for jeres beskeder Ordene kom til mig, efter jeg blev bombarderet med beskeder på instagram forleden dag, hvor jeg havde vist lidt flere billeder og videoer over af min familie og jeg, end jeg plejer at gøre. En hyggelig hverdagsstund, hvor vi spontant besluttede os for at tage ud og spise. Og selvom halvdelen af buffeten på restauranten endnu ikke var sat frem, fordi vi kom kl. Og det kommenterede i også på i nogle virkelig søde beskeder. Jeg mener, jeg elsker at lave mad, læse godnathistorier, tage på udflugter og ikke mindst danne rammerne om et hjem, så har jeg også et ego, der virkelig godt kan lide mit eget selskab. En del af min personlighed, der drives af at dyrke min karriere både når det kommer til min blog, men også mit medicin-studie, og som nyder øjeblikke — alene. B kender udemærket til mine følelser, og lader mig i ny og næ være alene med mit eget selskab. Jeg lavede ikke mad, selvom jeg elsker det, for jeg gad ikke opvasken efterfølgende. Jeg læste om colon cancer, spiste verdens bedste pizza, svarede på mails, drak rødvin, skrev blogindlæg, drak lidt mere rødvin, dansede til musik og vigtigst af alt; Nød mit eget selskab. Faktisk ender sådanne stunder altid med, at B har fem ubesvarede opkald og en håndfuld beskeder hvor jeg spørger, om de ikke nok snart kommer hjem igen. Sandheden er jo, at jeg i virkeligheden slet ikke kan uden dem. Sommetider begge dele på blot et øjeblik. Så de kom tidligere hjem end planlagt. Og så sad vi ellers der. Blot for en kort stund, og nød hinandens selskab. Tosomhed kan altså også noget!

Return to “Report / Research / Article (Member Only)”